-
LEASING ON-LINE
LeaseLink
-
DOSTAWA GRATIS
już od 399zł
Fuel EX 9.8 GX AXS to prawdziwy mistrz terenu. Pędzi po singletrackach, dzięki lekkiej i sztywnej ramie z włókna węglowego pochłaniającej nieprzyjemne wibracje, a jednocześnie mistrzowsko zjeżdża. Wyposażony jest w najbardziej pożądane technologie, takie jak sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS zmieniający niezawodnie biegi pod obciążeniem oraz zawieszenie FOX Performance ze skokiem 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu, które wygładza najtrudniejsze nawet trasy. To wszystko dopełniają koła z włókna węglowego Bontrager, odchudzające i trzymające rower na właściw
Szukasz maszyny full suspension, która poradzi sobie ze wszystkim, co czeka na szlaku. Interesują Cię rama i koła z włókna węglowego pochłaniające wibracje, najwyższej klasy zawieszenie, które zjada kamienie na śniadanie, a także doceniasz elegancki i minimalistyczny 12-biegowy bezprzewodowy napęd.
Lekka i sztywna rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance, które zmienia kamieniste odcinki w przejażdżkę po parku. Koła z włókna węglowego ograniczające masę, ale jednocześnie sztywne i niezawodnie trzymające się obranej linii. Ponadto sterowana bezprzewodowo 12-biegowa przerzutka SRAM GX AXS, a także obręcze i opony do zastosowania bezdętkowego, dzięki którym nie tracisz czasu na naprawę przebić. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają idealnie przystosować rower do potrzeb.
Fuel EX 9.8 ucieleśnia ewolucję jazdy po szlakach. Otrzymał wydłużoną geometrię z przodu na strome zjazdy i bardziej pionową sztycę podsiodłową dla wygodnego pędzenia pod górę. Rama z włókna węglowego dba o minimalną masę, a dzięki przerzutce SRAM GX AXS miłośnicy najnowszych technologii mogą się cieszyć z wyższej klasy zmiany biegów.
- Fuel EX Gen 6 zapewnia Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, stabilniejsze prowadzenie, a także mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym
- Wyposażony jest w lekkie i sztywne koła z włókna węglowego, które z łatwością pokonują trudny technicznie teren i pozwalają utrzymać kurs na nawet najbardziej zakręconych trasach
- Zyskujesz najnowocześniejszą technologię w postaci 12-biegowej przerzutki SRAM GX AXS gwarantującej precyzję nawet pod obciążeniem, a także zawieszenie FOX Performance
- Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii
- W celu uzyskania lepszego dopasowania dla wszystkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w optymalnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i większe
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości 64,5 stopnia. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do rozmiaru
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.
Pełna powaga z przodu, impreza z tyłu
Zależy ci na zwinności kół 27,5 cala, ale nie chcesz rezygnować z prędkości jaką dają 29-tki? Nie musisz wybierać. Fuel EX jest przystosowany do konfiguracji mullet, czyli założenia mniejszego koła z tyłu – przestaw Mino Link na wysokie ustawienie, zamontuj widelec o skoku 160 mm i przygotuj się na mocne wrażenia.
Widelec | Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, T-Type, 12 speed |
Koła | Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przeloto |
Kaseta | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa |
Korby | SRAM GX Eagle, Typ T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
Sztyca | Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości |
Manetki | SRAM Eagle AXS POD |
Kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 45 mm |
Hamulce | Maks. średnice tarcz |
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS, Typ T |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Rower TREK Fuel EX 8 Gen 6
- -18,03%
- -18,03%
Rower TREK Fuel EX 7 Gen 5
- -20%
- -20%