-
LEASING ON-LINE
LeaseLink
-
DOSTAWA GRATIS
już od 399zł
Boone 5 Disc to rower przełajowy z włókna węglowego, który powstał, by dominować na każdej trasie CX, nawet na tych najbardziej znanych z UCI. Opływowa i lekka rama z włókna węglowego ma wbudowany wygładzający trasę rozdzielacz IsoSpeed z tyłu oraz komponenty, które sprawdzą się w każdych warunkach, takie jak napęd SRAM Apex, pochłaniającą wibracje kierownicę i mocne hamulce tarczowe zapewniające pewne hamowanie na nierównym, błotnistym terenie. Boone 5 Disc is a carbon cyclocross race bike that's built for crushing any CX course — even the most legendary
Najlepiej czujesz się kilkadziesiąt centymetrów nad ziemią, przeskakując kolejne bariery, a na każdy wyścig wpadasz z myślą o najwyższym stopniu podium. Szukasz wysokiej klasy wyścigowego roweru przełajowego, dzięki któremu zdobędziesz wymarzone pudło i to w wielkim stylu.
Opływowa i superlekka rama z włókna węglowego OCLV Serii 600 z tylnym rozdzielaczem IsoSpeed zapewniającym wygodę i przyczepność, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów poprawiające ochronę przed czynnikami zewnętrznymi, widelec z włókna węglowego Trek IsoSpeed Cross, napęd 1x12 SRAM Apex XPLR, kierownica Bontrager Elite IsoZone, a do tego mocne hydrauliczne hamulce tarczowe flat mount zapewniające precyzyjne hamowanie nawet w najtrudniejszych warunkach.
Jeśli pochłaniasz frytki, tak samo jak i przeszkody, Boone to maszyna dla Ciebie. To rower, który żyje prędkością i sprawnością potrzebną do rozłożenia na łopatki każdego segmentu trasy, niezależnie od warunków.
- Zyskujesz wytrzymałość i sprawność napędu SRAM Apex XPLR i jego wzorową zmianę biegów oraz ogromny zakres przełożeń
- Rower ten powstał z pomocą przełajowej arystokracji, w tym Mistrza Świata Svena Nysa i Mistrzyni USA Katie Compton
- Tylny rozdzielacz IsoSpeed ogranicza męczące wstrząsy towarzyszące jeździe po trudnych trasach i pomaga Ci zachować siły na dłuższą jazdę
- Przełajowa geometria i kształty rur Boone ułatwiają zarzucenie go na ramię, dzięki czemu zdominujesz każdy element wyścigu, włącznie z podbiegami.
- Włókno węglowe rządzi na trasach przełajowych—jest lżejsze, wygodniejsze i wydajniejsze niż aluminium
Płynność jest szybka
System IsoSpeed eliminuje męczące wyboje na trasie i nierówności na żwirze, dzięki czemu możesz dłużej zachować siłę, nie tracąc nic z wydajności pedałowania.
Rozwiązania do wyścigów przełajowych
Nasze wyjątkowe technologie dają Tobie i naszym zawodowym rowerzystom przewagę nad konkurencją: Ultrastabilny i elastyczny widelec IsoSpeed. Lepsze prowadzenie linek. Łatwiejsze przenoszenie roweru. Solidny napinacz łańcucha 3S.
Widelec | Trek Cross, full carbon, tapered carbon steerer, flat mount disc, 12x100mm thru axle |
Łańcuch | SRAM Apex, 12-rzędowa |
Koła | Bontrager Paradigm Comp 25, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm Bontrager Paradigm Comp 25 Disc, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, szerokość obręczy 25 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm |
Kaseta | SRAM XG-1230, 11-44, 12-rzędowa |
Korby | SRAM Apex 1, 40T, DUB Wide, 165 mm długości SRAM DUB, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska |
Sztyca | Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 5mm, niska |
Manetki | SRAM Apex, 12-rzędowa |
Kierownica | Bontrager Elite IsoZone VR-CF, ze stopu aluminium, 31,8 mm, zasięg 93 mm, głębokość 123 mm, szerokość 38 cm |
Hamulce | SRAM Apex, 12-rzędowa SRAM Paceline, zaokrąglona, centerlock, 160 mm Maksymalna średnica |
Mostek | Bontrager Pro, 31,8 mm, zgodny z Blendr, 7 stopni, 80 mm długości |
Przerzutka tylna | SRAM Apex XPLR, maks. zębatka 44T |
Tylna opona | 28 |
Przednia opona | 28 |