-
LEASING ON-LINE
LeaseLink
-
DOSTAWA GRATIS
już od 399zł
Fuel EX 8 GX AXS to idealnie dopracowany rower na szlaki dla rowerzystów wyszukujących ostre zjazdy i potrzebujących maszyny, która żwawo popędzi w górę na powtórkę z rozrywki. Lekka aluminiowa rama połączona jest z usprawnionym 12-biegowym bezprzewodowym napędem SRAM GX Eagle, a widelec FOX Rhythm o 150 mm skoku pochłania uderzenia o kamienie i korzenie. Schowek w ramie i regulowana geometria pozwalają cieszyć się ze wszystkich korzyści modelu z włókna węglowego, ale bez bolesnej dla portfela ceny. Fuel EX 8 GX AXS is an evolved trail bike, dialed for riders w
Szukasz roweru full suspension na szlaki, który płynie przez trudny technicznie teren i obfituje w korzyści, takie jak rozprawiający się z korzeniami widelec FOX Rhythm i koła bezdętkowe.
Lekka i sztywna rama ze stopu aluminium, widelec amortyzowany FOX Rhythm o skoku 150 mm ze sprężyną powietrzną Float EVOL oraz tłumieniem GRIP dla sprawności na małych nierównościach, a do tego damper FOX Performance Float X. Najnowszy, sterowany bezprzewodowo 12-biegowy napęd SRAM GX Eagle AXS zmieniający biegi jak w zegarku i koła przystosowane do montażu bezdętkowego Bontrager. Ponadto regulowana geometria dająca pełną kontrolę nad maszyną.
Przygotowany z myślą o rowerzyście, który nie chce ograniczeń na szlaku, Fuel EX 8 poradzi sobie ze wszystkim. Progresywna geometria na szlaki powstała, by dać Ci moc do ostrej jazdy, a usprawnione części to wisienka na torcie.
- Fuel EX Gen 6 zapewnia Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, stabilniejsze prowadzenie, a także mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym
- Zyskujesz usprawnienia w kluczowych punktach i najnowszy sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX Eagle AXS dla najpłynniejszej zmiany przełożeń pod obciążeniem
- Regulowane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu różnych konfiguracji geometrii
- Dzięki sztycy regulowanej możesz w sekundę obniżyć siodełko, by nie przeszkadzało podczas zjazdów
- W celu uzyskania lepszego dopasowania dla wszystkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w optymalnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i większe
Schowek wewnętrzny
Ze schowkiem w ramie możesz pozbyć się plecaka i dalej wozić wszystko co najważniejsze.
Active Braking Pivot
Active Braking Pivot pozwala naszym inżynierom dostroić reakcję zawieszenia niezależnie od sił przyspieszania i hamowania. To oznacza większą kontrolę w najpotrzebniejszych momentach.
Agresywny lub zrelaksowany – wybór należy do Ciebie
Zainstaluj miski sterowe z regulacją kąta (sprzedawane oddzielnie) i dostosuj do swoich preferencji kąt główki ramy o fabrycznej wartości 64,5 stopnia. Zmiany możesz dokonać o jeden stopień w górę, lub w dół i to bez wpływu na wysokość suportu.
Dostosuj zawieszenie i wyciśnij z niego wszystko
Dostosuj współczynnik dźwigni za pomocą zmiany pozycji podkładki mimośrodowej. Jedź z mniej progresywnym ustawieniem, ciesząc się miękką amortyzacją na trudnych i wyboistych szlakach. Przełącz się na bardziej progresywne ustawienie, gdy masz przed sobą większe przeszkody i nie chcesz dobijać zawieszenia lub korzystasz z amortyzatora sprężynowego.
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do rozmiaru
Dolne rury widełek tylnych dopasowane do wzrostu zapewniają doskonałą równowagę: niżsi rowerzyści mogą jeździć zwinniej, a wyżsi cieszyć się dobrą przyczepnością kół przy podjazdach.
Pełna powaga z przodu, impreza z tyłu
Zależy ci na zwinności kół 27,5 cala, ale nie chcesz rezygnować z prędkości jaką dają 29-tki? Nie musisz wybierać. Fuel EX jest przystosowany do konfiguracji mullet, czyli założenia mniejszego koła z tyłu – przestaw Mino Link na wysokie ustawienie, zamontuj widelec o skoku 160 mm i przygotuj się na mocne wrażenia.
Widelec | Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku |
Łańcuch | SRAM GX Eagle, T-Type, 12 speed |
Koła | Bontrager Line Comp 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm |
Kaseta | SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa |
Korby | SRAM GX Eagle, Typ T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA |
Sztyca | TranzX JD-YSP39, 170 mm skoku, wewnętrzne prowadzenie linki, 34,9 mm |
Manetki | SRAM Eagle AXS POD |
Kierownica | Bontrager Line, ze stopu aluminium, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 780 mm |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 // SRAM DB 8 4-piston hydraulic disc SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 180 mm // SRAM CenterLine, na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm Maks. średnice tarcz |
Mostek | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości |
Przerzutka tylna | SRAM GX Eagle AXS, Typ T |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Rower TREK Fuel EX 8 Gen 6
- -18,03%
- -18,03%
Rower TREK Fuel EX 9.7 Gen 5
- -10%
- -10%