-
LEASING ON-LINE
LeaseLink
-
DOSTAWA GRATIS
już od 399zł
Fuel EXe 9.9 XX AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium między tradycyjnymi rowerami górskimi i elektrycznymi poprzez zastosowanie nowej technologii pozwalającej cieszyć się z natury w ciszy oraz najlepszych komponentów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i sztywnej ramy z włókna węglowego, a na małym ale mocnym napędzie TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd z przerzutką SRAM XX AXS jest równie lekki, jak i precyzyjny, a topowe zawieszenie RockSh
Masz wyszukany gust i stawiasz sprawność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, ale będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę stworzoną z wyjątkową dbałością o szczegóły, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na sterowanym w pełni bezprzewodowo napędzie SRAM XX skończywszy. Z kolei supernowoczesny napęd TQ po cichu wspomoże Cię na podjeździe, dzięki czemu będziesz cieszyć się kolejnymi zjazdami po singletrackach.
Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem 360 Wh oraz supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED oraz dyskretna manetka na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2 oraz damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Ponadto lekkie i sztywne koła z włókna węglowego przygotowane do jazdy bezdętkowej, zamontowana bezpośrednio sterowana bezprzewodowo przerzutka SRAM XX AXS, która jest lekka, wytrzymała i perfekcyjnie zmienia biegi nawet pod obciążeniem.
Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki przełomowym technologiom, od cichego i kompaktowego napędu TQ począwszy, a na skrupulatnie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najmocniejsze strony obu światów — pędzi w dół szlaku jak tradycyjny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. Ponadto wyposażony jest we wspaniały osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie Roc
- Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najlepsze włókno węglowe, komponenty i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku
- Lekki, wytrzymały i zmieniający biegi perfekcyjnie nawet pod obciążeniem napęd SRAM XX AXS jest sterowany bezprzewodowo i umożliwia Ci idealną kontrolę nad przełożeniami
- Zawieszenie RockShox wyposażone jest w technologię AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka
- Mały, ale mocny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dopasowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie
- Wbudowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i elementy sterowania są proste, eleganckie i w pełni intuicyjne w obsłudze
Dodatkowy akumulator Range Extender
Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Mieści się w standardowym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań.
Połącz, spersonalizuj, przelicz
Aplikacja Trek Central bezproblemowo łączy się z Twoim rowerem, umożliwiając spersonalizowaną regulację silnika, śledzenie aktywności oraz dodatkowo rozszerzając możliwości analizy jazdy i dostosowania roweru. Zyskujesz nawet nawigację i wyliczenie zasięgu w czasie rzeczywistym.
Zdejmowany akumulator
Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania.
Rewolucja napędu
Przerzutka SRAM Eagle T-Type jest montowana bezpośrednio do ramy z pominięciem przestarzałego rozwiązania z irytującym hakiem. To sprawia, że system jest bardziej wytrzymały oraz nie tylko lepiej wygląda, ale jest również bardziej precyzyjny pod obciążeniem i łatwiejszy w regulacji.
RockShox AirWiz i Quarq TireWiz
TyreWiz monitoruje ciśnienie w oponach, podczas gdy AirWiz monitoruje ciśnienie w widelcu i amortyzatorach. Ustaw żądane ciśnienie w aplikacji SRAM AXS, a następnie po prostu sprawdzaj kontrolki przed każdą jazdą—czerwona oznacza, że trzeba sięgnąć po pompkę, a zielona, że można jechać.
Widelec | RockShox Lyrik Ultimate, AirWiz, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 150 mm skoku |
Łańcuch | SRAM XX Eagle, T-Type, 12 biegów |
Koła | Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm |
Stery | Uszczelniane łożyska maszynowe, góra 1-1/8”, dół 1,5” |
Kaseta | SRAM Eagle S-1297, Typ T, 10-52, 12-rzędowa |
Korby | SRAM XX, 165mm length |
Sztyca | RockShox Reverb AXS, 170 mm skoku, sterowanie bezprzewodowe, 34,9 mm, 480 mm długości |
Manetki | SRAM AXS POD Ultimate // SRAM AXS POD Ultimate |
Kierownica | Zintegrowana kierownica/mostek Bontrager RSL, włókno węglowe OCLV, wznios kierownicy 27,5 mm, szerokość 820 mm, wznios mostka 0 stopni, długość mostka 45 mm |
Hamulce | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Ultimate // Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM Code Ultimate SRAM na 6 śrub, 200 mm Maks. średnice tarcz |
Przerzutka tylna | SRAM XX Eagle AXS, Typ T |
Tylna opona | 29 |
Przednia opona | 29 |
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Rower TREK Fuel EX 9.7 Gen 5
- -10%
- -10%